torsdag 8 mars 2012

åh suck

Fyy vad ledsen jag blir när man får vakna upp till ett vinterlandskap :,(
Trodde verkligen liksom alla andra att våren hade kommit för o stanna... Men icke :(

Klädde på oss imorses, traska ner till gymet som tog 20min , normalt tar det 10min ner..
Gymma 40min och sen traska vi hem och det tog mig 30min och gå hem o normalt kanske 15min.. SUCK!
Min vagn är typ omöjlig o köra i snö! blir GALEN....
Men får se dt lite positivt kanske, fick extremt mkt träning! aldrig svettats så mkt som ja gjorde när ja klev innaför dörren, haha ..

Idag händer inte mkt! ska absolut inte gå ut igen o trotsa vagnen i snön..
Tvätta i eftermiddag så dt får bli dagens plan....

Nu ska ja ta o stoppa ngt i magen o sortera tvätt ;) kul va? ;) haah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar