fredag 9 mars 2012

Vet inte...

Som rubriken följer så vet jag inte vart jag har mig själv just nu....
Känns som jag är omotiverad till precis allting o känner mig bara allmänt less och nere...
Finns ingen som helst anledning till att ja ska känna såhär men så är fallet iaf :(

Jag är väldigt trött på att allt är som det alltid är..
Ja känner ja måste eller behöver ha förändring här i livet.
Man står o stampar på ett o samma ställe hela tiden o gör samma saker dag ut o dag in hela tiden.
Alla snackar om att dt är så livet är o det är ju vardagsrutiner, men ja vill inte ha det så....
Jag vill kunna få ut mer av livet än jävla vardagsrutiner... SUCK!
Jag behöver semester, ja behöver komma bort o ja behöver egen tid.

Att jag behöver egentid beror nog på att ja just vill kunna bryta rutiner lite o kunna göra vad som faller in mig.
Misstolka inte mig nu , ja älskar mina barn o vill vara med dom hela tiden o följa deras framsteg här i livet. Men ibland så känner ja bara att ja får alldeles för lite egen tid som bara 23åriga Catrine...

Jag känner mig såpass nere vissa kvällar så ja bara vill sätta mig ner i hörnet o gråta.

Alla vet inte hur det är o vara ensam mamma till ett barn på heltid.
Ja har själv valt detta o jag ångrar självklart inte att ja satt mina barn till världen, utan dom vore jag ingenting. Dom är mit allt..
Men att alltid känna sig låst o behövd dygnet runt kan knäcka en person totalt.

Å just nu känner jag mig knäckt! ja har somsagt inte motivation till nånting.
Skulle rent utsagt säga att ja känner mig som en kass mamma eftersom jag inte orkar eller har lust till nånting :(

Jag bara önskar att ja hade fått mer hjälp med saker o ting än vad ja får..


Ja usch! ja har verkigen haft en kass vecka :( Nu ska ja dra täcket över huvudet medans Oliwer sussar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar