tisdag 6 mars 2012

Sol o trötthet

Åh så trött jag är...
Va barnledig igår tills idag för att ja behövde lite egentid & gud så skönt det är fastän man inte gjorde ngt spec...

Jag slappnade av rejält igår kväll så sängen lockade redan vid 22...
Men blev dt sovmorgon? haha nej, ja va uppe o sprang gör tidigt iaf, vaknade vid 06 och kunde inte somna om... Sånt gör mig grymt irriterad... ^^

Kvällen va iaf alla tiders, jag va i bra sällskap iaf så kan absolut inte klaga :)

Begav mig till gymet o körde ett pass men va slö idag så blev inte lika mkt som ja ville & hade ork till, å sen skoskav på dt, lyckat ;)


Sitter hos mami nu o ska snart åka hem med lilleman! hem o städa o lyssna på musik o bara vara idag.... Vår städa balkongen kanske? :)

Ja vi får se! slänger in bilder osv ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar